Followers

Tuesday 5 February 2013

5 feb 2013 ...tuesday...11.11pm...

dah sehari aku kluar dpd wad... sakit makin melarat...
orang yg ku tggu2 xpon bertanya khabar... adakah silapku untuk terus berharap kepadanya?
hari demi hari...aku semakin sedar dan dapat untuk menerima hakikat yg aku tiada jodoh dengannya...
aku redho... betul kata2 arwah embah... "org yg senang, akan anggap kite mengambil kesempatan ...
hanya ingin mengaut kekayaan berbanding kasih sayang... so, pilihla org yg setaraf dgn kitaa..."
yer... aku akan cuba melupakan segalanya... xperlu berfikir tentang cinta,, cinta itu belum pasti membawa kebahagiaan dalam kehidupan manusia.. ikot jela takdir yg dah tertulis....
aku redho Ya ALLAH.... jika dia bukan jodohku,maka jauhkan la kami...pisahkan la kami....aku terima...

********
waktu aku dikejarkan ke hospital, aku sentiasa berdoa moga tiada apa yg menimpaku...
suhu badanku semakin tinggi melepasi suhu badan manusia sebenar... doktor menyarankan aku agar ditahan di wad selama beberapa hari....
aduh!!!! sakitnya tak terkata... jarum yg pnjg kira2 1/2 cm masuk ke tgnnku utk masukkan air ke dlm bdn...
jam kira2 1;15 pagi...aku terlantar di kerusi rehat dgn berisikan air... tunangku menemaniku kerana tiada sesiapa tempatku mengadu nasib...
malam yg kelam adalah malam yg xpernah ku rasa... aku melelapkan mata sehingga keesokan pagi...
sedar2 sudah berada di dalam wad... ramai doktor mengelilingiku untuk membuat ujian dan rawatan....
alhamdulillah... makcik...pakcik2 ku...dtg melawat... manager ku enck nizam dan eck amir pun turut serta...
doktor yg merawatku kebanyakannya pelatih...so, dorg pon xtaw pe sbnyer penyakitku....
hampir 6 botol air yg msuk ke dlm tubuhku... baru suhu bdnku turun...tpi masih lgi demam...

*********
memang sakit la duduk situ... blood testing...urin... abdomen x-ray.... smua nyer lah....
hmmmm...npknyer aq xlarat nk troskan ayat... nk tdo....gudnyte....kple still pening dan pns.....hmmmm...
harap2...sok dpt gi kje.....amin......


0 comments:

Post a Comment